مبلغ کالای خریداری شده را باید به صورت آنلاین، از طریق کارتهای عضو شبکه شتاب، واریز کنید.
کاپدیش به تمام ایران ارسال دارد.
تمامی سفارشات در مناطق ۲۲ گانه تهران از طریق پلت فرم های اسنپ، تپسی و الوپیک (بسته به میزان وزن و حجم کالاها)
نسبت به زمان ثبت سفارش شما، هر روز از شنبه تا پنجشنبه بین ساعت ۱۰ الی ۱۶ ارسال ها انجام میشود. در صورتی که خارج از این ساعات سفارش شما ثبت شود، روز بعد در همان بازه زمانی ارسال صورت میگیرد.
سفارشات شهرستانها بنا به در خواست شما از طریق باربری های معتبر کشور و یا تیپاکس ارسال میشود، و زمان ارسال بین ۲ تا ۴ روزکاری است.
ضمانت برگشت کالا
مشتریان عزیزی که قصد بازگشت و یا تعویض کالای خود را دارند میتوانند تا ۲ روز پس از دریافت کالا با شماره ۰۹۱۲۶۱۰۳۰۹۴ تماس گرفته، ایرادات توسط کارشناسان کاپدیش بررسی شده و در صورت تایید، تعویض و یا مرجوع میشود. در صورت عدم موجودی آن کالا در انبار کاپدیش، مبلغ واریزی پس از دریافت کالا توسط کارشناس مرجوعی تا ۷۲ ساعت به حساب کاربر برگردانده میشود. جهت بازگشت وجه لطفا شماره شبا کارتی که خرید با آن انجام گردیده را به واحد مالی کاپدیش ارائه دهید.
در صورت وجود نقص و معیوب بودن کالای خریداری شده حداکئر تا ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا با شماره تماس ۰۹۱۲۶۱۰۳۰۹۴ تماس گرفته و مشکل را با کارشناسان مطرح نمایید.
اگر ایرادات فنی، وجود مغایرت و یا نقص به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش برسد هزینه ی ارسالی کالا به عهده ی کاپدیش است..
کالا حتما باید در بسته بندی اورجینال خود همانگونه که دریافت کرده اید برگشت داده شود تا مشمول ضمانت برگشت کاپدیش شود، در غیر این صورت، مورد قبول نخواهد بود. کد کالای محصول حتما باید سالم باشد و در صورت مخدوش بودن یا جدا شدن از کالا قابل استرداد نمی باشد.
لطفا از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی کیت لاین خودداری کنید.
تمامی سفارشات شهرستان ها به همراه هزینه بیمه ارسال میشود، در صورتی که بستهبندی کالا در زمان تحویل معیوب بود از دریافت آن امتناع کنید.